Hoe bouw je aan een top team?
Emoties drijven mensen. Mensen drijven de prestaties. Emotionele intelligentie drijft geluk.

Page content

Klachtenregeling

Heart4Happiness streeft naar kwaliteit en zorgvuldigheid in hun training, coaching en opleidingsmogelijkheden. Toch gaat niet altijd alles zoals verwacht en kan er een klacht zijn. Mocht het niet naar volledige tevredenheid lukken om de klacht te bespreken met de trainer, opleider of coach, dan kun je terecht bij onze onafhankelijke klachtencommissie. Geen van de leden van de klachtencomissie heeft belangen in of bij heart4happiness.

Voor het geval er toch een fout wordt gemaakt of dat je meent te zijn benadeeld, lees de Klachtenprocedure

De klachtencommissie bestaat uit:

De leden van de commissie zijn bereikbaar via info@heart4happiness.nl

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Het uitgangspunt van een klacht is dat we van elkaar willen leren. Elke klacht wordt binnen 4 weken op gereageerd en indien mogelijk behandeld.

Een klacht wordt 12 maanden bewaard en daarna vernietigd.